foto's van scheveningen

Nederland, zevenhuizen

Zaterdag zijn we naar Scheveningen geweest. 's Middags naar Beelden aan Zee om de tentoonstelling van Nelleke te bekijken en 's avonds hebben we gegeten bij La Cirque om vervolgens Mary Poppins te zien in het Circustheater. De hele dag stond zo'n beetje in het teken van hilarische capriolen om mama in de rolstoel door scheveningen te manoeuvreren... haha!

Wat leuk dat jullie zijn gaan kijken! Het ziet er naar uit dat jullie ondanks alle capriolen (of dankzij deze taferelen? ;-)) een heel geslaagd weekend gehad hebben.

Nelleke 2010-12-20 15:33:17

Op de plaats waar foto 1 genomen is, hebben Martien, Diny en ik vrijdagavond een klein uurtje naar links en rechts staan kijken of de aan twee kanten geblokkeerde tramrails al weer vrij waren, zodat we eindelijk naar het station Den Haag konden gaan. Maar ook dat is gelukt en zo zijn we tevreden, omdat we de tentoonstelling toch hebben kunnen bewonderen, naar huis geboemeld. Gelukkig hebben we ondertussen vernomen dat Wies ook weer heelhuids thuis is gekomen.