Waterbom!!!

Indonesië, kuta

Jaaaaa eindelijk was het zover, de dag waar vooral Janneke erg naar uitkeek... we gingen naar het waterpark! Waterbom is een waterpark dat erg mooi aangelegd is en wat ontzettend veel glijbanen heeft. Onder ander is daar recent een nieuwe glijbaan geopend die Climax heet... en geloof me... dat is zeker geen anticlimax... Ze hadden het ook adrenalineshot kunnen noemen. Je wordt afgeschoten en gaat kaarsrecht naar beneden een glijbaan in om vervolgens een soort van looping te maken, heel bizar. Zie de laatste foto!

Ja dat lijkt me wel lachen die Climax! Verder ziet het er niet erg druk uit. Je hoefde zeker nergens in de rij te staan voor de glijbanen?

Guus 2010-09-15 19:47:31

Foto's heb ik vlak voor sluitingstijd gemaakt, wij waren er in de middag en het was er idd niet heel erg druk, de drukte was voornamelijk 's morgens begrepen wij. Goed getimed lijkt me zo :D

Sanne 2010-09-17 23:07:08

Zo te zien weet je niet wat je overkomt als je aan die glijbaan begint en moet je maar afwachten hoe je heen en weer geslingerd wordt voordat je beneden belandt. Het ziet er allemaal wel heel mooi uit.