Paardrijden in de Salta Vallei

Argentinië, San Lorenzo

Op dag drie hier zijn we in de ochtend gaan paardrijden met een echte gaucho! Met nog een Belgisch stel dat ook hier logeert trokken we met vijven te paard de bergen in. Na de eerste zenuwen te zijn kwijtgeraakt was het vooral genieten. De paarden waren heel tam en volgden elkaar en de gaucho ook goed. We zijn tot 1800 meter gestegen wat echt de meest prachtige uitzichten opleverde! Eefje was zo heldhaftig dat ze ook nog de camera ter hand durfde te nemen dus die heeft veel foto's gemaakt. Deze staan echter alleen op de camera dus we hebben er een paar van het schermpje van de camera met de telefoon gefotografeerd om jullie toch een impressie te geven. Dus sorry voor de kwaliteit maar meer zit er even niet in ;)! In de middag hebben we nog lekker van de zon genoten hier in de tuin.

Haha. Nu zie ik die hond die er achteraan hobbelde. Ziet er stoer uit!

Teun 2015-08-03 18:23:11

Deze plaatjes roepen weer wat nostalgische gevoelens op. Die paarden zien er wel een beetje afgetobd uit, maar wat wil je, als ze van jullie zo hoog moeten klimmen. Leuke ervaring, volgende keer willen we mee.....

Len en Jan 2015-08-03 19:01:37

Toch wat anders dan een huifkartocht ;-) Het ziet er allemaal spectaculair uit, ga zo door!

Nelleke 2015-08-03 19:05:04

Dit is vast en zekere een andere ervaring dan het rijden op een tam paard op een vakantiepark. Lekker de ruige natuur in en klimmen maar naar de mooie uitzichten. Als je dan ook nog eens een rustig paard hebt moet dat een geweldige ervaring zijn geweest. Jullie zien er op de foto's tenminste heel tevreden uit. Groetjes, Maria

MenM 2015-08-03 21:02:32

Yeehaaah! Belangrijke informatie ontbreekt hier nog wel; wat waren de namen van jullie paarden?!! Groetos, Guus

Guuske 2015-08-04 10:08:46

@Guuske: volgens ons waren het Sjaak en Sjef maar we betwijfelen of ze daar ook echt naar luisterden ;)