Aankomst opTropisch Bali

Indonesië, Bali

Vandaag komen we aan in Indonesië en wel op Bali! Ons hotel heet Adi Dharma en staat in de hoofdstad Kuta, op 600 meter van het strand. Neem maar eens een kijkje op de volgende website....
http://www.adidharmahotel.com/location.htm Ziet er volgens mij niet verkeerd uit ?

Mooi hotel inderdaad!

Guus 2010-03-15 11:55:12

Nou Sanne, wel een luxe hotel hoor. Dat wordt toch iets anders dan met je rugzakje rondtrekken en in een soort hostel slapen denk ik. We zien en lezen het wel als je er bent.

MenM 2010-03-15 12:04:57

Mooi hotel Sanne! Niels liet het even op jullie laptop thuis zien. Daar heb ik ondertussen van alle sms-jes begrepen wat je zoal doet. Klinkt allemaal heel goed. Als je thuis komt volgt er vast weer zo'n mooi boek zeg ik maar vol vertrouwen. Dank voor de leuke kaart. Geniet ze nog maar samen. td

Diny 2010-08-31 19:37:25

Hier is je naam wel goed gespeld! ;-) Go Diny Diny! :-)

Ron 2010-09-01 10:40:51

In de foto's een kleine impressie van het hotel, van kuta en van het genieten ;)