Sevilla in 1,5 dag!

Spanje, Sevilla

Vandaag hebben we een huurauto (Ford Fiesta) en karren wij vrolijk van het Portugese Albufeira naar het Spaanse Sevilla in ongeveer 2 uur tijd. Dankzij onze goeie geleende maat Tom ging de reis heel voorspoedig en konden we al gauw inchecken in ons hostal. Best een opgave als wij geen spaans kunnen en zij geen engels.. dusss anyway 6u later alles gelukt en hopaa de stad in! We hebben dankzij de hop-on-hop-off bus geheel sevilla in 1 dag kunnen zien (met als gevolg totale uitputting en natuurlijk enorm zere voeten!). De tweede dag zijn we in de ochtend nog naar de het plaza del torro geweest en de kathedraal van binnen gezien. Daarna zijn we met een starbucks ontbijtje terug naar onze bolide gecrost en huppa terug naar Portugal. Gestopt in Tavira (het schijnbare venetie van portuga... wij hebben het nog niet ontdekt?.. giethoorn lijkt er meer op.. ) en toen terug naar albufeira. Al met al 2 drukke dagen maar zeer de moeite waard!!

Het is dat jullie het zelf vakantie noemen, maar een schoolreisje vol geplande excursies is er niets bij. Eigenlijk lijken het wel een beetje op japanse roeristen die rondrennen en thuis de foto's bekijken. Ik hoop toch echt dat je daar ter plaatse ook van het "Schoons" (volgens Sanne) genoten hebt want ander is het toch wel een beetje "zund".

MenM 2009-09-26 14:40:45

Nee zeg.. we hebben het niet op de Japanse manier gedaan.. Het was gewoon prima te doen in 1,5 dag.. hebben echt de hele stad gezien dus het valt allemaal wel mee. 't is alleen wel veel lopen :)