Dagtrip naar Cafayate

Argentinië, Cafayate

Op dag drie stond de trip zuidwaarts naar Cafayate op de planning. Deze keer met een busje en veel andere toeristen. De weg liep over Ruta 68 wat een mooie bergrit is. Met ook een paar fotostops. Vlak voor cafayate stopten we nog bij een bodega waar je wijn mocht proeven (die wij vriendelijk hebben overgeslagen). Cafayate zelf was een klein dorpje met alleen een pleintje en een kerk dus dat stelde verder niet al te veel voor. Het ging vooral om de rit er naartoe die mooi door een kloof ging en waar veel grote cactussen langs de weg staan. Het toeristenbusje was ons niet echt heel goed bevallen en de trip viel in zijn geheel ook een beetje tegen dus dit was voor ons de minste dag. Maar na onze 4x4 ervaring naar de Salinas Grandes was dat ook bijna niet te verwachten.

Vandaag checken we uit bij Alex en Rijkje en stappen we weer in een nachtbus naar het zuiden, naar Mendoza waar we twee nachten zullen blijven.

Ik krijg een beetje lucky luke gevoel bij die foto's :-D Wederom adembenemende uitzichten!! Goede reis voor zo en tot snel weer!!

Teun 2015-08-03 18:25:29

geweldig om jullie zo te volgen!! moet een prachtige reis zijn/worden!! geniet er volop van!! tante josé

josé quinten 2015-08-03 19:00:13

Heb even de foto's bekeken, dat ziet er goed uit. Jullie hebben al weer veel gezien. Ga op een later tijdstip de verslagen een keertje doorlezen. Zou zo zeggen geniet er lekker van. Groetjes Wilhelmien

Wilhelmien Leermakers 2015-08-03 19:00:18

Na de watervallen bij Iguazu moest er natuurlijk een keertje een wat mindere ervaring volgen. Dat sloeg (denken we) alles. Maar er komt nog genoeg moois op jullie pad. Blijven genieten dus! Eerst een goede reis nar Mendoza. We horen binnenkort wel weer hoe het daar is.

Len en Jan 2015-08-03 19:07:11

Als je dit al tegenvallen noemt zijn jullie de vorige dagen wel erg verwend tijdens de gemaakte trips. Het komt natuurlijk ook omdat jullie de wijnproeverij aan jullie voorbij hebt laten gaan. Van die proeverij wordt je sowieso vrolijker en zie je alles toch meer door een roze bril. Nu maar weer in jullie favoriete vervoermiddel naar de volgende halte Mendoza . Ik ga even zoeken wat daar allemaal te doen of te zien is. Slaap lekker in de bus. Groetjes, Maria

MenM 2015-08-03 20:57:30

Nou op dan maar nar de volgende stek, benieuwd wat jullie daar weer treffen en hoop dat deze busrit jullie beter bevalt!!!!!! Zet hem op en geniet! XX

Wies 2015-08-03 21:45:57

Ja Ja. Rekening houdend met de darmstoornissen en kijkend naar de vaten dan denk ik .............. Misschien hadden jullie toch maar een slokje moeten wagen. Het is wel tof om te zien dat jullie in 8 dagen bijna 4000 km hebben gereisd en zoveel verschillende natuurlandschappen hebben gezien. TOPPIE en op naar de volgende 8 reisdagen en ....... VEEL plezier!!!!!

JAN 2015-08-03 22:10:43

Ja, na al die reacties kun je alleen maar herhalen wat iedereen zegt bij het zien van al dat moois en vooral indrukwekkends. Geweldig Sanne en hopelijk hou je het vol, want vermoeiend moet het zijn. Die busreizen alleen al. Jullie hebben er wel wat voor over, maar dan heb je ook wat. Ik denk niet dat wij ons dat hier voor kunnen stellen. Ook niet met al die foto's. (mij verwondert het winterse karakter van het geheel, of had ik het niet goed begrepen dat het daar winter is!!) In ieder geval nog heel veel plezier maar weer op de rest van de reis. Groetjes