Op vakantie!

Nederland, Amsterdam, Schiphol

Vandaag vertrekken wij op vakantie naar Portugal!!
Vanavond rond 20.00u vertrekken we van luchthaven Schiphol om een paar uurtjes later te landen op de luchthaven van Faro. We worden dan opgehaald en naar ons appartement gebracht. Dinsdag en woensdag hebben we een auto gehuurd waarmee we dan naar Sevilla in Spanje gaan rijden. Ik weet niet of we op vakantie ook het www opzoeken maar anders komen er in ieder geval naderhand nog wat korte verhaaltjes met hopelijk een foto impressie op 't net!

Nou, tot over een weekje!

Groetjes, Kim & Sanne

Klinkt goed allemaal! Heel veel plezier en groeten terug.

Guus 2009-09-19 16:34:23

Dit is natuurlijk dubbel genieten, zomaar een reis winnen en die dan ook nog niet zelf hoeven te organiseren. Geniet er van, want zoiets tref je maar een keer (denk ik).

MenM 2009-09-19 20:04:48

Wat een aangename verrassing! Lijkt met erg leuk, Portugal. Geniet ervan! En over die prijs hoor ik nog wel eens....

Nelleke 2009-09-20 12:07:41

Zoooo family, de foto's staan online! Veel kijkplezier!