Regenachtig afscheid

Portugal, Albufeira

Vandaag is onze laatste dag en jawel hoor, het REGENT!!!
En niet zo´n beetje ook niet. We zouden eigenlijk vanmiddag nog een boottocht langs de grotten en kliffen van de algarve maken maar die is helaas gecancelled. Gelukkig hebben we vandeweek al wel mogen genieten van dit natuurschoon dus dat verzacht het leed ;) !
Om 12u moesten we uit ons appartement (1u jullie tijd) dus nu lopen deze verloren zieltjes door regenachtig albufeira haha! Vanavond om kwart voor 8 worden we opgehaald om naar de luchthaven te gaan en om 10 voor 11 stijgen we op. Rond 3u ´snachts komen we aan en dan komt Nielsje ons ophalen haha! Arme jongen...
Tot die tijd vermaken wij ons met een lekkere kop cappuchino en een boek op een terras (overdekt dan wel he..) en scoren we (kim) nog een lekker flesje wijn!

Tot morgen!

Tsjussieee

Volgens mij hebben jullie noch geluk gehad met het weer, want Spanje en Porugal hebben in het algemeen veel regen gehad de afgelopen week. Als tenminste de weerberichten klopten. Du s een dag regen en twee stranddagen is toch niet slecht. Nou twee verloren zieltjes: in ieder geval goede thuisreis .

MenM 2009-09-26 14:47:41

Goede terugreis! Het is zo te lezen een leuke vakantie geweest.

Guus 2009-09-26 15:24:28

Dat klinkt inderdaad als een leuke trip! Jullie kaart is hier al gearrvieerd en jullie misschien inmiddels ook. De foto's van al het moois zie ik graag nog eens!

Nelleke 2009-09-27 14:41:10

Zijn foto 3 en 4 vanaf het hotel balkon?

Guus 2009-10-01 15:40:11

Ik had al medelijden met jullie vanwege de regendag, maar uit de foto's blijkt nog eens dat jullie het prima naar je zin hebt gehad. Leuk dat jullie de foto's nog geplaatst hebben.

MenM 2009-10-01 17:35:43

Nee Guus, was het maar waar ;) ! Zo'n luxe appartement had Qmusic me niet geschonken.. we zaten zo'n 5 minuten lopen (berg af) van het strand dus ligging was perfect. Dit was gewoon een mooi uitkijkpuntje. En die regendag viel uiteindelijk nog mee. 's Middags is het nog helemaal open getrokken en hebben we nog een beetje in het zonnetje kunnen zitten (foto 3 en 4 zijn van de laatste dag). Helaas waren allen boten al volgeboekt dus onze excursie kon niet meer verplaatst worden.