Via Hong Kong naar Bali, Indonesië

Hongkong, hong kong

Vandaag vertrek ik samen met Janneke voor een 2,5 weekse reis naar Bali, Indonesië. We vliegen met Cathay Pacific en maken een tussenlanding in Hong Kong. Geen idee hoelang dat gaat zijn, vast niet lang genoeg om even een kijkje te nemen. Dus moeten we het maar doen met het vliegveld ;) !

Het is vandaag 18 augustus bijna zo ver dat je aan je vakantie naar Bali gaat beginnen. Hopelijk wordt het een goede reis en kom je volgens plan op Bali aan om te genieten van een goede vakantie.

MenM 2010-08-18 12:24:28

Ik weet niets van Bali, maar wel van Cathah Pacific; dat was het mooiste en geriefelijkste vliegtuig waar ik ooit mee gereisd heb. Voor jullie hoop ik dat dan ook maar, want je moet nogal een afstand! En Sanne, je zult wel dubbel genieten, want als het goed gaat gaan in het apartement de werkzaamheden door. Lux hoor! Goede reis samen. Td

Diny 2010-08-18 16:10:11

Veel plezier en goede reis!

Guus 2010-08-19 16:45:16

Dat vliegveld van Hong Kong (inzoomen op de kaart) ziet er wel gaaf uit trouwens!!

Guus 2010-08-19 16:45:59

Nou ik moet zeggen dat Cathay Pacific inderdaad perfect was... super lekker eten en alles en wij hadden enorm veel geluk met onze plaatsen met giga-beenruimte (zie foto). Na een reis van 25 uur ofzo aangekomen in het hotel dat er ook niet bepaald ongerieflijk uitziet toch :D ?

Sanne 2010-09-13 17:59:34

trouwens guus, HK airport is inderdaad wel leuk, je moet zelfs met een metrolijn ondergronds naar de gate enzo ;) best hip :D