Koh Samui, 6... The final countdown....

Thailand, Ko Samui

POTVERDIKKE.... Per ongeluk een dag te vroeg gesinchroniseerd
Nouja, dat moet dan maar.."

Pffffff, vanuit het zwembadterras probeer ik er nog een pin uit te wringen. Onder het genot van een Singhabiertje gaat dat veel beter. Zojuist zijn we met de taxi naar een dorp geweest, zon 25 km verderop. Ff wat souveniers kopen enzo. Voor 500 Bath ben je er, zon 13 euro. Hoef je tenminste niet met de bus of zo. Ria ligt op de massagetafel, dus flans ik ff een pin in elkaar. Misschien morgen nog een, als er voldoende inspiratie is. Vandaag gooi ik er foto's uit, over de prachtige bloemen, vlinders, koralen enz, in en om ons resort.

Morgen om 12.00 uur NL tijd vertrekken we uit ons resort naar het vliegveld, om 15.00 uur vliegen we naar Bankok, om daarna via Dubai naar Schiphol te vliegen. ( de 7e dus)

Bedankt voor jullie lieve en leuke berichten, we kunnen niet wachten om jullie weer terug te zien.
Met name onze jongens en meiden hebben we verschrikkelijk gemist.

Groetjes,

Ria en Ger.

Jammer dat het afgelopen is maar jullie hebben mooie herinnering over gehouden. Veilig en rustig reis naar huis

sjaak jeanette 2016-02-06 09:09:22

Boh is het alweer voorbij!! Wat hebben jullie een geweldige reis gemaakt!! Goede terugreis!!

Sanne 2016-02-06 10:08:49

Soooo wat een mooie natuur! Die bloemetjes wil ik ook wel in ons tuintje!! Heel gek dat het er bijna opzit... Wij wensen jullie alvast een hele goede reis toe en tot maandag op Nederlandse bodem!!

Angie 2016-02-06 12:23:27

Goede reis gewenst en tot gauw!

Marja en Robert 2016-02-06 20:07:02

Een bezichtiging in Dubai zit er niet meer in. Jammer. Na al die reisverslagen, waarvoor hartelijke dank, zijn we erg benieuwd naar de belevenissen en verhalen die jullie hebben . Goede vlucht en tot binnenkort.

john en marianne 2016-02-06 20:45:51

Wat n bloemenpracht! Niet te geloven dat jullie reis er weer bijna opzit! Geniet nog maar even en n goede vlucht naar huis! Xxx