Koh Samui 3 zonsondergang wauw...

Thailand, Ko Samui

Hoi, op het moment dat jullie dit lezen, zijn wij op excursie, daarover morgen meer........ Gisteravond weer gegeten aan het strand, en lekker geluierd. Op het eind van de dag gaat hier de zon voor 19.00 uur onder, dus genieten van de zonsondergang, tot er op het laatste moment een wolk voorsprong. Men is druk bezig met de voorbereidingen voor het eten aan het strand, dus stop ik met schrijven. Oja, bij terugkomt in onze kamer bleek het bed instapgereed, en had het personeel enkele versieringen aangebracht. Morgen dus Thai-boxen met olifanten, 4x4 drive met monniken, zwemmen met apen, worstelen met tijgers, en winkelen met watervallen.... Of zoiets.
Groetjes, Ria en Ger

Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. GE-WEL- DIG 😎

anita 2016-02-02 08:21:02

Lucky bastards!!

Niels 2016-02-02 08:31:39

Tjonge tjonge, wat een paradijs issut daar. En dan hebben ze je ook nog de slurf versiert. Es kann nicht auf, enjooooooyyyyy.

Harm 2016-02-02 11:34:41

Lijkt wel n film waar jullie in zitten! Echt n paradijsje! Af en toe jezelf even knijpen of t wel echt is! Xxx

Rieky 2016-02-02 12:35:21

T lijkt wel een droom! Onze lucht was hier ook mooi vanavond hoor ;)