Ennn weer door..

Nieuw-Zeeland, Queenstown

Tja, de foto die je zodadelijk ziet, is van s'morgens 8.00 uur. Binnen een kwartier daarna waren alle bergen door een wolkendek aan het zicht onttrokken. Nadere info leerde ons dat dit zo zou blijven. We waren gekomen voor de gletsjer, en die was dus nauwelijks te zien. Helaas, was dit de enige eyecatcher in deze buurt, voor ons tenminste. Dus zat er niets op dan verder te reizen, richting Queenstown. Daar zitten we nu op de camping, onderweg wisselden zon en regen elkaar constant af, raar weer hier, eergisteren nog in de bliksem en de hagelbuien, een half uur later in de blakende zon. Overigens proberen we op de terugweg nog een gletsjer of berg mee te pikken, een 2e kans zal ik maar zeggen. Maar goed we hebben de toeristische route gepakt, over HighWay 6 via Lake Pukaki en Lake Tekapo. Daarna een tussenweg, met veel bochtenwerk. De dashboardcamera maakt overuren.Enfin, veel plezier, nogmaals bedankt voor jullie reacties, blijf vooral reageren, vinden wij leuk. Groetjes, Ria en Ger

Hebben jullie toch een beetje een thuisgevoel met dat Hollands weer daar. Mooie kiekjes hoor, zoet er allemaal woest uit. Nee Ger, niet jij maar de natuur.......

Gerard dN 2015-12-15 07:22:30

wat ziet het er allemaal prachtig uit. Jij natuurlijk ook. Mis je hier. Kan wel zien dat jij helemaal niemand mist en gelukkig maar. Wat een schitterend land zeg.

Fanny 2015-12-15 08:07:29

Prachtig fotos.jammer van glacier maar nog mooie kunnen verder reizen....

sjaak en jeanette 2015-12-15 08:41:41

Wat geweldig mooi daar! Iedere morgen even kijken waar jullie zijn! Echt leuk om het te volgen!

Rieky 2015-12-15 10:54:31

Geweldig mooi daar. Was je bezig daar een strand tent te bouwen ? Groetjes xxx Pap en Mam

fien 2015-12-16 22:07:28

Hallo wij zijn nu ook van de partij ,geweldig daar . Ik heb al verschillende dagen van jullie gezien.ganu verder kijken Heel veel plezier en geniet er van