Bendigo, Victoria

Australië, East Bendigo

Zo, we zijn alweer een staat gezakt, we zitten nu in Victoria. In Bendigo, intrek genomen in het McIvor Motel. Vandaag 650 km gereden, de kilometerstand is nu ong 5400 km. De kilometers vliegen erop, veel HighWay gereden, de kwaliteit van de wegen is hier stukken beter dan in NZ. Ons plan is, om via het binnenland richting Adelaide te rijden, en vanaf daar de Great Ocean Road (GOR) terug te rijden naar Melbourne, om daar in en om Melbourne nog wat leuke dingen te doen. We hebben de GOR in 2010 al gedaan, maar hadden toen niet zon mooi weer, vandaar dat we deze nog ff meepakken. Vandaag vertrokken we met 21 gr C, om smiddags al 32 graden te meten in het binnenland. Weinig foto's gemaakt, alleen gereden.

Doei,

Ria en Ger

Gisteren met Angie naar de open dag van Rick zijn school geweest. Vandaag een beetje sneeuw gevallen in het zuiden. Vanmiddag Angie competitie, even kijken en een lekker biertje drinken. Wat hebben jullie veel gezien en wat hebben wij mee kunnen genieten. Het aftellen gaat stilletjes aan beginnen. Geniet van de dagen die jullie nog tegoed hebben.

Marianne en john 2016-01-17 11:44:08

Dat is wel een heel gave afvalemmer !!!