Glentannerpark, vlak bij Mont Cook.....Oh yeahhh

Nieuw-Zeeland, Mount Cook

Tja, na een zoektocht van enkele dagen, is het gelukt een vlucht te boeken. In Franz Josef was het te regenachtig, eergisteren te bewolkt, gisteren te winderig voor heli's, maar vandaag staan we op de rol voor ong 14.00uur. De pin zetten we in Glentannerpark, zon 20 km van Mount Cook. We moeten er wel 250 km voor rijden, maar dat moet dan maar... We mochten niet met de tablet de heli in, dus heb ik later met de tablet het scherm van de camera gefilmd. Vandaar de slechte kwaliteit, maar het geeft wel een indruk.... De film is nog unplugged, maar wel in super HD gefilmd, leuk voor de kijkers thuis later. Zoals jullie zien komen onze BCH sjaals nog eens ergens........Geniet ook van de foto's.

Groetjes, Ria en Ger.

Wauw!! Gaaf zeg!!

Niels 2015-12-22 07:39:41

Cool!

Maureen 2015-12-22 07:45:17

Mooie fotos.bijna de kerstman en kerstvrouw 'cool' daar in de sneeuw..

sjaak jeanette 2015-12-22 08:43:04

Van de regen in de drup, uuuuhhmmmm ik bedoel van de zon in de sneeuw....... Mooi hoor!

Gerard dN 2015-12-22 08:47:03

Waaauuuwww!!!!

Sanne 2015-12-22 09:30:43

Een echt kerstplaatje! Zo loop je in de sneeuw en zo zit je in de zon! Wat afwisselend! Wat n natuur, vooral geweldig vanuit n helicopter!

Rieky 2015-12-22 14:40:40

Hoppaaaa helikoptervlucht CHECK. Gaaf zeg! Die kerstmutskes staan jullie goed :D

Angie 2015-12-27 18:06:44

Geweldige ervaring weer voor jullie! Wat zal het leven saai zijn voor jullie in Nederland... Geniet lekker samen, en wij genieten mee van de foto's en filmpjes xxx