Van oost naar west

Nieuw-Zeeland, Franz Josef Glacier

Ok, gisteravond dus naar het Willowbank wildlife reservaat geweest, voor een bezoek aan het reservaat/ dierentuin. Eerst zelf een uurtje rondgewandeld, daarna met een gids het laatste gedeelte in. Veel opgestoken over Kiwi's. Voordat er vragen komen, het gaat niet over de vrucht.....veel foto's gemaakt, van papegaaien enzo, maar er zaten veel mussen in het hok. Eigenlijk is dat dus een mushroom. In het Limburgs betekent dat weer wat anders.....he, Gerrit..... Maar goed, daarna een Maori-voorstelling bijgewoond, deze was interactief, dus mocht Ria weer meedoen...aansluiten een lopend buffet, daarna weer thuis afgezet. laat thuis, ( nou ja, thuis) een wijntje gedronken, en aan het 3e seizoen van "game of Thrones" begonnen. We doen iedere avond een aflevering, dus nog 30 stuks, dan stappen we over op " Penose". s'morgens uitgeslapen, en daarna op weg naar de westkust, en wel Franz Jozef. Bijna 400 km gereden, Hetgeen zon 7 uur duurde, je haalt er gemiddeld geen 60 km per uur. Inmiddels staat de teller op 2200 kilometer, en links rijden is een gewoonte geworden. Maar goed dat we in NL geoefend hebben. ( als ik terug kwam uit de nachtdienst). We zitten nu in Franz Jozef, aan een wijntje en een biertje, en zullen zien wat de morgen brengt.... In attach vinden jullie de foto's van gisteravond en de foto's van het wisselende landschap onderweg. Leuke foto's, ik zou zeggen, houdoe wor...
Gr Ria en Ger

Leuk! Veel plezier verder!

Maureen 2015-12-14 06:23:21

Wat is het daar mooi zeg. heel veel plezier samen.

Fanny 2015-12-14 08:20:30

Ziet allemaal super uit.ik had wel gehoord van iemand in nederland afgelopen maand dat was engels aan het rijden!!!!! Veel plezier nog

sjaak en jeanette 2015-12-14 09:03:54

Ik vind het zo gezellig wakker worden iedere morgen. Boterhammetje, bakje koffie en kijken of er een mail is van Ger & Ria. Erg leuk!

anita 2015-12-14 16:29:39

Was je niet bang dat het beest jou beet Groetjes en nog veel plezier