Koh Samui 2

Thailand, Ko Samui

Tja, als je de hele dag niets doet(mond dicht jullie😏😜😋 jaja er is dus niets veranderd) is er ook niet veel te melden. We komen net uit de zee gestrompeld. Het slechte weer vertaalt zich in een beetje bewolking, afgewisseld met zon. Gisteren flink aan de cocktails gezeten, en vandaag zal niets anders zijn. Zowel aan het strand en aan het zwembad gezeten.'S-avonds lekker gegeten aan het strand, met de tafeltjes 2 meter van de zee af, privékok aanwezig, het eten wordt op een BBQ bereid. Dat je daarna een half maandsalaris ( van een Thai) moet aftikken, doet ons beseffen hoe bevoorrecht we zijn. Zo, nog 1 weekje genieten, en dan terug naar de harde realiteit...... Overigens missen we de thuisblijvers verschrikkelijk, en we verheugen ons op het weerzien. Groet vanuit Thailand.

Ria en Ger.

Wat romantisch.die tafels aan de zee.was dat jou op een jet ski ria? Of liever lekker rustig op ligbed😊🍸🍹

sjaak jeanette 2016-01-31 09:11:40

Ha RIa aan de drank groetjes

Fien 2016-01-31 09:36:12

Eindelijk bewijs dat wij t drinken van onze moeder hebben...

Rick 2016-01-31 09:50:39

Dat sutter goed uut breurtien en skoonzussie!! Nog empies.......en dan......... Koldekarken. Geniet er nog maar van!!!!!

Harm 2016-01-31 11:50:32

Boh Ria dat ziet er goed uit! Lekkere cocktails! Onthouden voor Zeeland! Dit is echt relaxen! Geweldig! Xxx.

Rieky 2016-01-31 12:45:01

De laatste pin komt steeds dichterbij. Ook wij verheugen ons op jullie thuiskomst. Geniet van deze laatste week. Coby, zus van Marianne thuis gevallen, heup gebroken, ligt in het ziekenhuis en wordt morgen geopereerd.

Marianne / John 2016-01-31 13:07:06

Het wordt nog eens een echte sangRIA. Proost.

Robert 2016-01-31 16:55:37

Wauw mooi zeg! Is er dan toch eindelijk HET aanzoek gekomen Ria..... beter laat dan nooit;) ♡

Angie 2016-02-01 13:25:45

Soo die camera doet het zo gek nog niet!! Leuk dat we even met jullie mee mochten zwemmen :D

Angie 2016-02-01 13:27:30

Mooie foto's weer, ik wacht op de live verhalen. Nog even genieten samen. Groetjes van Gaby (en Marloes)