Melbourne, inpakken.....

Australië, Melbourne

Zo, hier toch nog een pin vanuit Melbourne, gewoon omdat het kan. Op dit moment zitten we op onze hotelkamer, te kijken naar de partij Federer tegen Djokovic. Onze Zwitzerse vriend wordt behoorlijk ingemaakt. Maar goed, ondanks het feit dat het slecht weer zou zijn, is het de hele dag zonnig, met een klein buitje tussendoor.
Dus eerst naar het postkantoor om ons kooktoestel (cobb) te versturen naar NL. Bangkok airways vraagt veel geld per kilo, als je koffer zwaarder is dan 20 Kg. ( ik hoor jullie denken....zeg het maar niet...😏) het bbq-stel, enkele boeken en wat spullen die we niet meer nodig zijn, komen over enkele maanden weer aan in NL. (Het probleem is, dat alle vluchten van de Emiraten 30 kg toestaan, we vertrokken met 58 kg bagage, maar naar Tailand is maar 20 kg pp toegestaan, dus 8 kg teruggestuurd naar NL, en veel opgebruikt en weggegooid, dus we zullen zien)
Wij dus lekker naar Federation Square, en net op tijd om Dikbil door te zien stomen naar de finale, en daarna nog de 2e partij van de halve finales dames.
Lekker in het zonnetje gezeten, en daarna nog wat souvenirs gekocht. Snel naar het hotel, om daarna snel naar de Griek te gaan, omdat de wedstrijd RF-ND begint... Als ik niet snel ben met het zetten van de pin, is de wedstrijd al weer voorbij....
De Griek heette "Stalagtites" de foto's zeggen waarom. Omdat ik er toch was, gelijk maar een lekker flesje retsina gedronken.
Ok Federer staat achter met 2-0 in sets en 1-2 in games.... Ik hou mijn hart vast........

Tot morrugu,

Gr Ria en Ger

Goede vlucht!!

Niels 2016-01-28 16:41:14

Nu nog even relaxen in Thailand! Goede trip! Xxx

Rieky 2016-01-28 18:32:00

Jamas, Ger!! 🍸🍸 heb je nou maar drie keer Retsina op? In al die weken 😳. Moeten we weer helemaal opnieuw gaan trainen 🙄😄. Goede reis naar Thailand gewenst. Geniet er nog van.

Marja 2016-01-28 21:31:27

Nieuw Zeeland ✅, Australië ✅ en nu nog naar Thailand. Lekker nog even relaxen daar hè. Geniet ervan hoor.