Koh Samui 5

Thailand, Ko Samui

Vandaag een benauwde dag, waarin de zon zich pas later op de morgen laat zien. Mooie boottocht gemaakt, met de hotelboot met privekapitein. De 5 eilanden bekeken, vanaf de boot, omdat de eilanden privébezit zijn. Ieder eiland heeft een bewaker, die erop toeziet dat de vogels ongestoord kunnen nestelen. Deze nesten worden dan voor veel geld aan China verkocht. De "bewakers" wonen in hutjes, waar je je schoonmoeder nog niet in zou zetten....hoewel? (Sorry Fien😄😄😄😄) Verder nog een stuk of 10 andere eilanden bekeken, en lekker geluncht op een klein strandje. Effe gesnorkeld, niet veel te zien onderwater. Lekker gezwommen, en rustig aan teruggevaren naar ons hotel. De tocht duurder 4 uur, en we hebben ongeveer 50 liter brandstof verstookt, niet dat het iemand interesseert, de benzine kost hier 22 bath per liter, ongeveer 55 eurocent. Kun je nagaan wat die moderne roofridders- onder leiding van dhr Rutte- in hun zakken steken, om het land naar de afgrond te sturen.

Groetjes,

Ria en Ger.

Ik ga wel in een hutjje op de hij ik weet wat je bedoelt gr pap en mam

Fien 2016-02-06 02:55:40

Nog 2 dagen. Nog snel ff een duikie zou ik zeggen...

Rick 2016-02-06 04:43:42

Weer mooie fotos en hebben je gezongen yellow submarine🎶🎶

sjaak jeanette 2016-02-06 09:25:37

Charlie da Silva was er ook weer bij zie ik....... Haha.

Gerard dN 2016-02-06 10:05:32

Als ik deze hutjes zo zie, ben ik toch blij met mijn voortent.