De 12 apostelen, nu met mooi weer....

Australië, Princetown

Hoi, vandaag bijna 400 km gezakt, met zijwegen natuurlijk. Inmiddels zijn we dus weer in de staat Victoria, en het tijdsverschil is weer 10 uur met NL. We hebben een groot deel van de Great Ocean Road gereden, het duurde alleen 200 kilometer voordat we eraan begonnen. De foto's die we gemaakt hebben zijn weer fantastisch. We zijn er een keer of 8 van van de weg af geweest, het is er allemaal even mooi. Je ziet foto's van oa: Bay of Islands, London Bridge, 12 Apostles, en de Gibson Steps. Waar we de vorige keer door het weer het rijk alleen hadden, werden we nu overspoeld door Aziaten.... Het weer was dan ook prachtig, een comfortabele 24 -26 gr C. Waar we daarna terecht kwamen,....Als je op de bonnefooi op zoek gaat naar slaapruimte, weet je nooit waar je terecht komt. We sloegen zomaar een zijweg in, er stond een bordje "Southern Anchorage Retreat" bij Wattle Hill. Op het eind van de weg was een gebouw, en ik vroeg er naar een overnachtingsplaats. De persoon had nog 1 studio vrij, een prachtige plek, met balkon...en een uitzicht.......... Ik zal er nu 1 foto bij doen van het uitzicht, de rest komt later, we hebben voor 2 nachten geboekt, meer was er niet vrij. Vanaf hier gaan we de rest verkennen, we zitten nu vlak bij Melbourne, waar we de 24e worden verwacht. De pin staat trouwens op de 12 Apostles.........in werkelijkheid zijn we een km of 25 verderop.

Internet is hier schaars, dus ik hoop dat de foto's mee worden gezonden.....

Groetjes, Ria en Ger

Helaas geen foto s. We houden ze tegoed.

anita 2016-01-21 12:35:36

Weer een mooie tocht.ben benieuwd naar fotos..

shaak jeanette 2016-01-21 14:45:28

Doe de Apostelen maar de groeten Groetjes Pap en Mam

Fien 2016-01-21 14:54:13

Schitterende foto's!!!

Niels 2016-01-22 07:38:18

Boh, wat een geweldige plaatjes. Zeeland zal wen nen zijn voor jullie!!

Harm 2016-01-22 09:54:02

Wow! Super mooi zeg.

anita 2016-01-22 11:35:54

Leuke foto's natuurlijk....... maar Ria, heb je niet met witte haaien gezwommen, ratelslangetjes geknuffeld of iets dergelijks? Het gevaarlijkste van vandaag is 8 maal van het padje!

Robert 2016-01-22 12:58:34

Wat een gave foto's en reisverslagen. Onze aussies zijn net weer vertrokken naar down under. Jullie zijn vlak bij hen in de buurt geweest. Was nog wel 2 uur rijden bij hen vandaan. Maar dat is met die afstanden maar peanurs hè. Lekker genieten nog hoor.