Milford Sound

Nieuw-Zeeland, Milford Sound

Hoi, een beetje laat, maar toch maar ff een "pin" zetten. Een pin heeft maximaal 18 foto's, maar ik zou er nu veel meer willen plaatsen. Vandaag van Te Anau naar Milford Sound gereden, alwaar we een pin hebben gezet. Maar in werkelijkheid zijn we alweer in Dunedin. Vandaag 520 kilometer afgelegd, echt het maximum. We lopen nu 2 dagen voor op schema, omdat we een paar keer flinke afstanden hebben overbrugd. We blijven 2 dagen op deze camping, er is zat in de buurt te doen. Maar goed, in Milford Sound hebben we een cruise geboekt. Deze was bijzonder leuk, maar de panorama's die we op de heen en de terugweg kregen voorgeschoteld, overtreffen alles. Neef Niels had gelijk. Zie en geniet....wij waren verbijsterd.....
Groet, Ria en Ger.

Wauw! Echt een gave natuur inderdaad....... Prachtig!

Gerard dN 2015-12-18 08:22:07

Tjoep. Ziet er mooi uit. Moeten we ook een keer naartoe maureen?

Tim 2015-12-18 08:35:23

Wat geweldig mooie fotos.nu even rustig naar zo lange trek veeeeeel plezier

sjaak en jeanette 2015-12-18 08:51:19

J A L O E R S. ONGELOOFLIJK MOOI. heimwee naar de cruises die wij gemaakt hebben. Have fun.x

anita 2015-12-18 12:52:35

Een woord: schitterend!

Rick 2015-12-18 13:00:50

Wat geweldig mooi allemaal, vooral de waterval! Inderdaad Anita om jaloers op te worden! Na zo n lange rit even relaxen!