De laatste loodjes...

Australië, Ballarat

Ok, vandaag wordt de pin geslagen in Ballarat, ergens boven Melbourne, morgen leveren we de auto in, de kilometerstand zal dan 7500 km zijn, een overschrijding van 1000 km, veroorzaakt doordat we een omtrekkende beweging hebben gemaakt naar Minyip en Adelaide. Overigens hebben we hier geen spijt van, de Great Ocean Road, ziet er nog mooier uit, met mooi weer. Overigens is de GOR sinds 2 weken weer open, er was een enorme brand, deze heeft een flink stuk van de GOR beschadigd, ik heb hier ook enkele foto's van toegevoegd. Dus weer een paar keer gestopt langs de kust, en de Memorial Arch, het eindpunt (voor ons dan) van de GOR. En natuurlijk bij de Mac, ivm de lekkere koffie en de wel betrouwbare WiFi. Enfin, we zitten nu in "Oscars Hotel Accomodation, kamer 8. Angie, we blijven op de kamer, zodat je rustig langs kunt komen🤓.
We kijken iedere avond naar de wedstrijden van het Australian Open, van de 2 favorieten is Nadal er al uit, dus hebben we onze hoop op Federer gevestigd. Daarna kijken we meestal een aflevering van "Penose" we zitten bijna in het 3e seizoen. De serie " Game of Thrones" en " Marco Polo" hebben we al bekeken, dus kunnen we hierna alleen nog naar "Narcos" kijken.
Over 6 dagen dus, vliegen we naar Koh Samui, in Tailand. Maar eerst nog ff genieten van de 1/4 finales in Melbourne.

Zo, we gaan een terrasje pakken......Doeiiii

Ria en Ger

Boh dat is omgevlogen!! geniet nog maar lekker!

Sanne 2016-01-23 12:24:08

Nou weer van alles gezien! Koalas, kangeroes en wat vliegend spul! Heel wat anders dan n mus bij ons! Schiet anders al aardig op zeg! Nog even van tennis genieten en in thailand relaxen, dan zit t er al op! Omgevlogen! Xxx.

Rieky 2016-01-23 13:16:19

Soo soo mooi kamertje hebben jullie daar! Bedankt voor de koffie ;) Whoeehoee en hoe vinden jullie Penozaa.. verslavend hè! Succes met de tennis xx