Koala's spotten

Australië, Cape Otway

Vanmorgen eerst 70 km rijden, om de pin te versturen, en een fatsoenlijke bak koffie te drinken. De teller staat nu op bijna 7000 kilometers. Nu lukte het wel, om de foto's mee te zenden. Het dorp heet Colac. Gelijk boodschappen gedaan, daarna richting cape Otway vertrokken, om er koala's in het wild te spotten. Eerst naar de vuurtoren, toen we er aankwamen, realiseerde ik me dat we er al eens geweest waren, in 2010. Het was toen flutweer, en dat was het nu ook weer. Daarna in de omgeving rond gereden om die beesten te zien. Dat viel nog niet mee, maar na een uurtje spotten zagen we er enkele. Het is leuk om ze in het wild te zien, op het moment dat je om je heen kijkt, zie je er ineens veel meer. Dus weer leuke foto's gemaakt. Gisteravond liepen de Kangaroes bij onze studio gewoon in het wild voorbij. Er was er zelfs een vlak voor onze auto. Die beesten zijn groter dan je denkt. Inmiddels is het zonnetje weer gaan schijnen, en zal ik me gaan vergrijpen aan een six-pack corona's. Ook vliegen hier papegaaien en kaketoes rond. Zo, nu ben ik ook aan kakken toe. Geniet van de foto's.

Gr Ria en Ger

Alweer een schitterende omgeving. Nog 16 dagen ;)

Rick 2016-01-23 04:21:54

Schitterend! En dat sixpack zal wel op zijn gegaan neem ik aan...