Manning Valley region

Australië, Verges Creek

Dag jongelui
Hierbij een verslag van uw reporter ter plaatse. Vanmiddag neergestreken op het Ocean Shores Holliday Park. Dat park ligt ergens achter het bordje " einde van de wereld". We hebben 2 nachten geboekt, morgen gaan we lamballen, het kan dus goed zijn, dat jullie niets van ons horen. Het is een park, dat redelijk rustig is, en ligt direct aan de Tasman sea, zie foto. Vanaf de cabine naar het strand, is 100 meter lopen...das lekker, en morgen worden we niet moe. Nadeel is, dat als het park afgelegen ligt, dat je om boodschappen 60 km moet rijden. Dus ook vandaag weer zon 300 km afgelegd. De teller staat inmiddels op 3900 km. We lopen iets voor op planning, dus gaan we onze trip wellicht aanpassen, hierover later meer. Foto's toegevoegd van ons vertrekpunt vanmorgen, de baai was volgelopen met water, daarna zijn we bij South West Rocks geweest, een prachtig strand. Daarna tevens enkele strandfoto's van vanmiddag, het strand was bijna verlaten, je mag er wel met de auto rijden, als je vergunning hebt. Zo het eten is klaar, eet smakelijk, gr Ria en Ger.

Doe de groeten aan Tazmanian Devil!