Christchurch

Nieuw-Zeeland, Christchurch

Zo, gisteren nog tot Fairlie gereden, zelfde camping, en vandaag naar Christchurch, waar we het motorhome inleveren. Dus ff poetsen en van het zonnetje genieten. Morgen leveren we het motorhome in, en dan in een hotel, inleveren op 1e kerstdag kon niet. Dus overmorgen om 7.00 Am vliegen we naar Sydney, en dan verder naar Cairns. Ik denk dus ff geen pinnetjes meer, pas 1e kerstdag savonds komen we weer in de lucht. Bijgevoegd enkele foto's, van gisteren en vandaag. En een kerstgroet voor iedereen.........

Gr Ria en Ger

Zal voor jullie een vreemde Kerst gaan worden, ver weg van de Kids onder een lekkere, warme zon. Geniet van de komende feestdagen en tot gauw!

Gerard dN 2015-12-23 08:32:54

Goede reis naar cairns.happy warm christmas tot het volgende pin x

sjaak jeanette 2015-12-23 09:06:15

MERRY CHRISTMAS. Lekker naar t warme Cairns. Ik heb het nergens in mijn leven zo warm gehad als daar. Goede vlucht. Ik zal je pinnetjes missen. Tot snel.🎅🎄🎅🎄

anita 2015-12-23 13:37:33

Fijne foto,s wij wensen jullie fijne dagen Gr yvon en jos

jos 2015-12-23 19:12:14

Puh, jullie hebben geluk daar. Sneeuwballen gooien kan hier alleen in de diepvries. Sneeuw kan de geschiedenisboeken in!