Nu echt op reis.....

Nieuw-Zeeland, Rotorua

wwwOk, gisteren toch pas laat naar bed, en redelijk kort geslapen. Om 5.30 uur komt de dag in de lucht. Rustig aan opgestart, en om 7.45 uur richting de zaak waar we de camper hebben gehuurd. Er moest nog iets nagekeken worden. Ook was het chemisch toilet niet geleegd. Met een extra flesje wijn( voor de overlast) eindelijk op pad. Eerst ff boodschappen doen, het valt op dat het leven hier duur is, de prijzen liggen 50% hoger dan in NL. Vlees, zuivel, groenten en drank zijn erg duur. We hebben in 2 dagen al voor 270 NZD aan spullen gekocht. Onder het rijden valt het op dat er een rood lampje blijft branden. Zoezoekzoek....alle deuren nagekeken, tot ik als laatste de motorkap check. Ja hoor hij zat niet goed dicht. Gelukkig zat er een werkende vergrendeling op. Ff kort overleg waar we vandaag naartoe gaan. Het wordt Rotorua, zon 200 km verderop. Omdat we bij aankomst nog steeds gammel zijn, besluiten we gelijk op zoek te gaan naar een holidaypark. We staan nu lekker geparkeerd, en het zonnetje komt eindelijk door. Onderweg nog een foto gemaakt langs de HighWay 27. Ria werkt ff haar dagboek bij. Morgen gaan we hier in de buurt op pad. Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties, we lezen ze allemaal, maar zullen niet altijd persoonlijk reageren. Ik zou zeggen houdoe war.

Nu weet ik eindelijk waar de picknicktafels in Koudekerke vandaan komen. Goed tegen de heimwee. Have fun.

Rick 2015-12-04 07:01:56

Mmmm daar ruikt t heerlijk he!! Rotte eieren ieks...daar is een goede scheet niks tegen:-D