Kuranda...treintjes en skyrail.....

Australië, Kuranda

Zo, ondanks het feit dat de vorige pin nog niet verstuurd is, zijn we alweer bezig met een nieuwe. We hebben besloten nog een dag langer in deze omgeving te blijven. Dus hebben we bijgeboekt. Vanmorgen verrast met een heerlijk ontbijt, versgebakken brood, eieren, spek, jam, verse vruchten 2 soorten sju, honing, muesli, melk, worstjes en yoghurt. Vandaag boodschappen gedaan, een koeltas met elementen gekocht. Wijn, water en bier voor de komende dagen. Maar goed daarna een trip geboekt voor morgen, dan gaan we naar het Great Barrier Reef, naar de buitenring, waar het nog het mooist is. Daarover morgen meer. Nu eerst naar de Kuranda scenic Railway, alwaar we ruim 1,5 uur onderweg zijn over 55 bruggen, 98 scherpe bochten, 15 handgegraven tunnels, 34 kilometer lang. Foto's volgen zodadelijk. Daarna met een interne transfer naar de Skyrail, 7,5 kilometer.
Lang, deze voert ons via de lucht weer terug naar Kuranda. Het te overbruggen hoogteverschil is 545 meter. Weer leuke foto's gemaakt. Morgen meer...

Groetjes, Ria en Ger

Hoi Ria en Ger, geweldige omgeving waar jullie nu verblijven. Geniet er van en vast een fijne en vooral bijzondere jaarwisseling toegewenst.

GW 2015-12-28 07:43:39

Gaaf hoor...... Alles is wauw!

Gerard dN 2015-12-28 09:31:10

De ideale combinatie: treintjes voor Ger en Ria kan weer de hoogte in... Ziet er weer prachtig uit.

Gaby 2015-12-28 09:41:53

Een koeltas met water, vuur, aarde en lucht?