Christmas in Christchurch

Nieuw-Zeeland, Christchurch

Tja, wat doe je op kerstavond, je vouwt de was op. We zitten in Christchurch, in het AirPort Palm Motel. Morgenochtend om 4 uur op, om 7 uur vliegen we naar Cairns, via Sydney. Dus zit er niets anders op, dan naar het 5e seizoen van " game of Thrones" te kijken. Overigens is het wel raar, kerstavond met 25 graden Celsius.Tot morgen, we hebben 2 dagen geboekt bij een b&b nabij Cairns. Zie link.

Gr Ria en Ger.

Snugglesin wouw ziet mooie uit.lekker ontspannen naar dagen in mobielhome enjoy🌲🌲🌲

sjaak jeanette 2015-12-24 08:51:47

Fijne feestdagen en goede vlucht!!

Niels 2015-12-24 09:01:04

De mussen vallen bij jullie van het dak dus happy chrismus! Goede vlucht naar australie!

Rieky 2015-12-24 13:36:10

Geniet ervan saampjes fijne dagen goed gezond 2016 πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„πŸŽ„

Marij 2015-12-24 17:24:08

Een reis om nooit te vergeten. Veel afwisseling.Hier is de temperatuur ook goed, maar geen 25 graden. Fijne feestdagen.

john en marianne 2015-12-24 18:41:17

Met'un lekker wientien durbeeej!! Das donders!

Harm en Rieky 2015-12-24 21:48:51

Phoee de ene foto is nog mooier dan de andere. Jullie raken niet uit gekeken en wij ook niet ;) Geniet van deze bijzondere kerstdagen dit jaar! Wij hebben een hoop pilskes op jullie gedronken :D Waren jullie er toch een beetje bij. Tot pinsss of appss xxxx