Omarama

Nieuw-Zeeland, Omarama

Vanmorgen eerst in Dunedin een kasteel bezocht.
Speciaal voor Maureen foto's toegevoegd van kroonluchters, en voor Angie een open haard.
Was ff leuk, daarna een 4 uur durende rit naar Omarama.
Paar keer gestopt, enkele foto's gemaakt. We staan nu op de top 10 camping alhier, enkele foto's voeg ik toe. Morgen weer een dag........ Overigens staat de teller op 3450 kilometer, komt mijn schatting van 4000 km in NZ nog aardig uit. Voor AUS is de schatting 6500 km..... Ik ben benieuwd. Overigens is het nu 28 graden, en wordt het morgen gaan we naar de 31...Ria heeft hooikoorts, we hadden er niet aan gedacht dat we 2 zomers zouden krijgen dit jaar......

P.S: waarom de pin de foto's in een andere volgorde neerzet dan ik wil, weet ik niet....

Gr Ria en Ger.

Die hooikoorts had je ook niet kunnen ontlopen als je in NL was gebleven Ria! 14 graden en zelfs de rozen bloeien nog 😳. Maar de temperaturen bij jullie zijn wel veeeeeel aantrekkelijker 😎. En het uitzicht ook trouwens 😄. Mooie foto's, ga zo door.

Marja 2015-12-20 17:32:39

Zag ik daar de klok van poeh poeh? Nonde, wat een mooi weer bij jullie!