Koh Samui

Thailand, Ko Samui

Goedemorgen, vanuit Koh Samui.
Na een vlucht van bijna 9000 km, met tussenlanding in Singapore, zijn we er eindelijk. Nog wel een dodenrit gehad van vliegveld naar hotel, ruim 45 minuten. De chauffeur (Nikki Lauda) presteerde het, om met 90 kmh door alle dorpen te rijden, terwijl het wemelde van de mensen. Hij had vrij snel door, dat we niet in waren voor een gesprek. Maar met 100 bath fooi, was hij wel blij. Het is hier lekker warm. Eigen schuld als je accommodatie zoekt, bijna op de evenaar.... Het weer voor de komende dagen is niet best, maar we zullen zien. Ik schrijf deze pin vanaf het strand, we hebben hier overal WiFi. Het zonnetje schijnt en de koelkast is vol....... Met "happy hour" in het vooruitzicht, en het zicht op 3 leuke Italiaanse vrouwen, groet ik jullie. (En natuurlijk zicht op mijn eigen konijntje)
De foto's geven een eerste indruk van onze Accomodation. Het sunset beach resort. Tijdsverschil is nu 6 uur, eerder.

Groetjes, Ria en Ger

Lekker uit rusten nu na zo niet lange reis en nog veel plezier gr mam en Pap

Fien 2016-01-30 08:52:59

Lekker genieten en vooral uitrusten naar al die kilometers.ziet prachtig uit.cheers met happy hour.🍸🍺🍷🍹

sjaak jeanette 2016-01-30 09:12:45

Bohh lekkah!

Niels 2016-01-30 10:21:07

Lekaaaaah

Rick 2016-01-30 11:24:36

Afzien voor jullie hoor... poepte! ! Okee ik ben jaloersss ;) genietzeee!!

Angie 2016-01-30 12:09:07

Nondelekker!!. Hebben jullie wel verdiend na 8 weken vakantie. En wat un strandjuh zeg!! Greetz!!

Harm 2016-01-30 12:21:49

Dat ziet er lekker rustig uit hebben jullie wel verdiend ee .Het zit er weer bijna op ,geniet er nog van groetjes