Jamison Lookout

Australië, Wentworth Falls

De pin is vandaag in de Blue Mountains gezet, omdat we eerst die kant zijn opgereden. Sydney was koud en regenachtig, ong 15 gr C, toen we er vanmorgen vertrokken. Tijdens de rit naar de Blue Mountains, werd het weer beter, en de de zon kwam zowaar tevoorschijn, maar toen we bij het Jamison Lookoutpoint kwamen, was de temperatuur gezakt naar 10 gr C. Op het eind van de dag steeg het kwik naar 21 gr C. Tevens een bezoek gebracht aan de " 3 Zusters" een mooie rotsformatie en een waterval in de buurt. In den Bosch hadden ze dit waarschijnlijk " de 6 tieten" genoemd. In werkelijkheid zijn we inmiddels in Canberra, de hoofdstad van Australië. Dus vandaag ruim 400 kilometers gereden. Hier hebben we 2 dagen geboekt in een IBIS hotel. Morgen gaan we de stad verkennen, nu eerst een wasje draaien, een biertje drinken en een hapje eten. De foto' die ik vandaag heb gemaakt, doe ik erbij.

Groetjes, Ria en Ger

Bier en tieten, tralalalala............

Gerard dN 2016-01-15 09:34:23

Boh, wat een temparatuurverschillen!!