De pin in Victoria

Australië, Adelaide

Hoi, vandaag zijn we na een kleine 100 kilometer rijden aangekomen in Adelaide. In de staat South Australia, tijdsverschil een half uur minder, dus 9,5 uur. Omdat we al om 10.30 uur in het hotel waren, konden we nog niet inchecken, en hebben we een flinke strandwandeling gemaakt. Om 11.00 uur wees de temperatuurmeter al 34 gr C aan, en het werd lopende de dag nog erger, temeer omdat de bewolking toenam. Ook vandaag dus weer richting de 40gr C. Lekker koffie gedronken bij het strand, en daarna een Griekse pannenkoek naar binnen gewerkt. Om 13.30 uur ingecheckt, in het Atlantic Tower Motor Inn, kamer 97. (voor het geval jullie een biertje willen komen drinken) het is nu tegen zessen, het zonnetje schijnt inmiddels weer, en ik gooi mijn pin in Victoria. Natuurlijk niet echt, maar wel bij haar standbeeld, midden in de stad. Met de tram zijn we er naartoe gegaan, toch nog 35 minuten vanaf het stand waar ons hotel is. Ff door de stad geslenterd, maar snel weer terug, het is veel te benauwd. We hebben afgesproken een beetje gas terug te nemen, met deze temperaturen moet je rustig aan doen. (Jaja hoor ik jullie denken, jij deed altijd al rustig aan) Niet alleen qua reis lopen we voor op planning, maar ook financieel, vandaar dat Ria een bedrijf is opgestart, zie laatste foto. Als dat maar goed gaat.........Ok, enkele foto's toegevoegd,
Ik zou zeggen gegroet,

Ria en Ger.

lieve luitjes volgens mij komen jullie slank terug van jullie reis. Al dat gewandel. Ik wordt al moe als ik er aan denk. Gelukkig nog wel een pannekoek tussendoor en een biertje. Ik begin echt medelijden met jullie te krijgen. Kom maar gauw weer terug aan het werk...veel leuker.... liefs, Fanny

Fanny 2016-01-19 08:44:21

Leuke stad.kan niet anders met queen victoria die kijkt over stad...en ria misschien kan je wat geld transferen naar deze kant.lekker rustig aan 40c -hier is het - 4. Groetjes

sjaak jeanette 2016-01-19 09:13:05

Ik hoor het al...ik heb twee wandelmaatjes bij deze zomer. Ik kijk er naar uit!!! 🏃🏃🏃

anita 2016-01-19 11:49:25

Wat n verschil in temperatuur! Daar vallen de mussen van het dak en hier vriezen je ballen er van af! Dat wordt alles in slow motion! Geniet nog maar lekker! Xxx.

Rieky 2016-01-19 11:52:48

De pahahaden in, de lahahanen uit, vooruit met flinken pas!!! Nadal druitos!! Boh!!

Harm 2016-01-19 20:16:44

Wandelvereniging de Koudekerkjes!

Harm 2016-01-19 20:17:55

Helaa leuk het adres geven... kom ik daar aan zijn jullie er niet... tjonge jongeeee