Kuranda.....prachtig

Australië, Kuranda

Na een vliegtocht van 4500 km zijn we er dan...Cairns. Jammer dat we in Sydney 6 uur moesten wachten, maar Qantas heeft er een eigen vertrekterminal, dus we hebben ons wel vermaakt. De huurauto valt tegen, krijg er mijn koffers niet achterin, en met koffers op de achterbank rijden is geen ideale oplossing. Hierover zijn we nu aan het ruziën. ( met de lease maatschappij natuurlijk) na een ritje van 25 minuten komen we aan in Kuranda. We worden hartelijk ontvangen door Annie en Col, kort rondgeleid, en kunnen dan genieten van de prachtige natuur en de fantastische studio. De beesten lopen hier gewoon door de tuin. De studio is voorzien van alle gemakken. JaCroesie buiten, maar ook een groot ligbad in de badkamer (5x5) vanuit alle ruimten uitzicht op een prachtige tuin. Zie de foto's, vandaag gaan we op pad, en vanavond genieten we nogmaals van deze prachtige omgeving.

Groet, Ria en Ger

Mooi hoor, en gezellig kerstmis in een jaCroesie!

Gaby 2015-12-28 09:33:46

Geen trampo op het gras?