Koh Samui, 3 3/4.......

Thailand, Ko Samui

Hoezeer ik ook mijn best doe, om de foto's op een rij te krijgen, tijdens het synchroniseren husselt hij alles weer door elkaar. Heb wel contact gehad met de helpdesk, ze zeggen dat het met de PC wel goed gaat...dus heb ik de moed opgegeven, en zal ik een verhaaltje vertellen, en de foto's moet je er dan maar bij zoeken.......

Tijdens de safaritocht hebben we een Thaise boxwedstrijd bijgewoond, natuurlijk een demo versie. Heb enkele foto's toegevoegd.

Ook een apenshow gezien, verder niet zo schokkend, toch maar een fotootje erbij. Ria had om een of andere reden geen trek in apen. 😄😄😄😄😄😄Ook zijn we naar een rubberplantage geweest, je ziet het rubber uit de bomen lopen, en het fabricageproces. Uit een rubberlap maken ze ongeveer 750 condooms, tenzij het olifantencondooms zijn, dan zijn het er maar 2. Leuk is, dat de meeste Thai's de R niet kunnen uitspreken. Daarom kunnen ze waarschijnlijk ook niet kaarten.... Als ze willen "rikken" gebeurt er heel iets anders.

Onderweg naar een waterval geweest, het is een hele toer om er te komen, over gammele bruggetjes en gevaarlijke trappen, zie foto's.

Onderweg enkele foto's gemaakt van de techniek, met name de energievoorziening, de installaties lijken me niet EMC proof.....ze knopen daar alles aan elkaar....

Morgen doen we een tempeldag, met boeddha's, fonteinen, musea, dooie monniken, kokosnotenplantages, enz... Tot morgen,

Ria en Ger

De foto met die lul aan het water is de beste!