Oeteldonck home sweet home

Nederland, 's-Hertogenbosch

Hoi, we zijn weer terug in NL. 24 uur onderweg geweest, 4 uur wachttijd in Bangkok, en 2 uur in Dubai. Iets na 12 uur in de middag kwamen we aan op Shiphol. Eerst ff fatsoenlijke koffie gedronken, en een frietje gegeten. Toen naar huis, waar ons een verrassing wachtte, de kids hadden in onze afwezigheid de kamer gewit, dus het huis was weer lekker opgeknapt. Zie foto's van woeste zee, onderweg, witte bergen van Turkeye, de skyline van Dubai, en Ria in Bankok, Sweet Amsterdam, en schilderende kinderen (ze staan niet allemaal op de foto, maar allemaal bedankt).

Natuurlijk hadden we een speciaal telefoonnummer, zodat we in alle landen bereikbaar waren. Het fijne hiervan is, dat de telefoon niet gerinkeld heeft, en dat eventuele issues thuis zijn opgelost.
Wel vonden we de aanwezigheid van internet steeds erg prettig, via WhatsApp hadden we vaak contact met de kids en iedereen in NL. We hebben vaak kaarten verstuurd, we hebben echter begrepen dat deze niet altijd aankomen, dat vinden we jammer.

Graag willen we iedereen bedanken voor de reacties, wij vonden het prettig om op deze manier kontact te houden met jullie, en onze ervaringen te delen.

Doeiiiiiii,

Ria en Ger

Welkom thuis! Rust goed uit en tot de 20e!! 🍻👍

Gerard dN 2016-02-09 06:41:55

Welcome home. See u soon

sjaakjeanette 2016-02-09 08:47:24

Home Sweet Home! Welkom thuis ☔💧

anita 2016-02-09 12:04:05

Fijn om weer thuis te zijn, vooral met zo n verrassing! Mooie binnenkomer! Zal wel even wennen zijn en dan ook nog van die lekkere regen! Welkom terug in ons kikkerlandje! Xxx

Rieky 2016-02-09 14:16:00

Welkom thuis ,doe maar een dikke trui aan groetjes

josien 2016-02-09 16:54:12

Welkom thuis. Ik heb genoten van jullie verhalen en zal moeten afkicken de dag anders te starten. @Ger.........kom maar gauw weer werken , ik heb je nodig ;-) Tsjuss

Paul 2016-02-09 17:59:57

Mooi dat jullie weer veilig thuis zijn. Ga lekker nagenieten en we spreken elkaar wel weer