Overtocht van Noord naar Zuid.

Nieuw-Zeeland, Richmond

Vandaag met de Ferry naar de overkant, smorgens om 6 uur op. Ivm technische storingen( waar ken ik dat van?) vertrekken we 1,5 uur later. Vertrek vanuit Wellington, aankomst in Picton. Aankomst dus pas tegen 13.30 uur. Komen we toch nog in de knoop met de tijd, en besluiten we niet naar het AbelTasmanpark te rijden. We slaan ons kamp op bij Richmond, ook weer een top10 park. We zijn lid geworden, krijgen 10% korting, en altijd gratis WiFi, dus lekker handig. Ook zijn alle fasciliteiten aanwezig, nette douches, toiletten, keuken, wasserette, bbq plaats, zwembad enz. Onderweg enkele foto's gemaakt, als iedere keer gaat stoppen, daar waar het mooi is, kom je er nooit. Dus enkele foto's vanuit de Ferry en op het park. De pin staat dus in Richmond. Vanaf hier gaan we het Zuidereiland verkennen.
Gr Ria en Ger.

Moooooooooi!!!

Sanne 2015-12-10 06:30:33

Mooie pics!

Niels 2015-12-10 06:53:15

Toch weer een wc rolletje gebruikt voor de foto's..... ;-)

Gerard dN 2015-12-10 06:58:49

Mooi man!

Rick 2015-12-10 07:00:23

Ziet er goed uit. Je hoeft je niet te vervelen en je zult ons echt niet missen. Ik jou wel hoor. Ik betrap me er op dat ik nog steeds elke dag om het hoekje kijk...maar je zit er niet...Heel veel plezier en liefs van mij.

Fanny 2015-12-10 09:35:24

Boh, prachtige natuur!!!

Harm en Rieky 2015-12-10 11:38:00

Ziet prachtig uit en wat een figuur Ger.

Sjaak en Jeanette 2015-12-10 18:42:55

Deze mooie foto's kun je op Walcheren niet maken. Je bent wel langer onderweg om deze kiki's te maken. Geniet ervan.