Wapse-Groningen

Nederland, Groningen

DAG 109 # 65 km
Geheel in stijl is de reis ten einde gekomen. Wind in de rug en volop zon bij het Fochtloërveen. Een gemiddelde dat ik niet meer gehaald heb sinds Noord-Frankrijk. Prachtige thuiskomst met creatief spandoek.
Mijn slotblog plaats ik op 12 oktober (na de 4 mijl van Groningen).

WEEK 16 4 dagen TERUGBLIK 341 km TOTAAL 5707 km. Mooie tocht langs de NAP-route.

Welkom thuis! Fijn dat jullie veilig thuis zijn. Een prestatie hoor! Lekker zitten op je eigen W.C., onder je eigen douche en nu lekker slapen in je eigen bed. En natuurlijk........heel veel nagenieten van alles wat jullie beleefd en gezien hebben.

Louise Fransen 2014-09-23 19:26:24

Welkom terug in Groningen en succes met acclimatiseren!

Anja R 2014-09-23 21:46:11

Hallo Greet, Gefeliciteerd met deze topprestatie. Mooi deze blog, opgeleukt met foto,s. Toen ik hem vorige week hen gevonden heb ik gelezen tot 's nachts 03.15 uur, ik kon niet meer stoppen. Ook aardig dat je me niet vergeten bent en opgenomen hebt in je blog. Jij komt uiteraard ook voor in mijn presentatie, want het was een van mijn heel mooie ontmoetingen. Ik was 6 september thuis en heb totaal 5889 km afgelegd. Kleine correctie op je blog: mijn vrouw heette Tine, geen Monique. Monique was wel een van mijn allermooiste ontmoetingen, daar zal ik vast van verteld hebben en zul jij je daardoor hebben vergist. Ik heb ruim 1800 foto's gemaakt, maar ben er toch een aantal kwijt, juist van Santiago en Fisterra. Daarom heb ik er een aantal van jou gejat uit je blog. Kunnen we ook nog wat communiceren via de mail? Groeten, Jo