V. Retour via Engeland

4 sep 2014 - 23 sep 2014

Vanaf Santander in het noorden van Spanje gaan er al decennia boten naar Plymouth en Portmouth. Ik heb die voor Plymouth geboekt op 3 september. Vertrek om 21.15 uur en aankomst op 4 september om 16.15 uur. Vanwege de lange reis heb ik ook een hut geboekt. Ik hoop dat het rustig weer is.
Harry pikt mij op in Plymouth en samen fietsen we langs de kust terug naar Dover. Via de in de vorige eeuw bezochte, prachtige South Hams en het nooit bezochte Wight. Het is ca. 600 km. Van Dover naar Dunkerque en door naar Oostende. van Oostende via de LF1 Noordzeeroute naar Middelburg. Van Middelburg naar Breda via de Schelderoute en vanaf Breda de NAProute (LF9) naar Groningen (home sweet home). Harry fietst van Harwich naar Plymouth door Londen via de Heart of Englandroute.

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Giacoba volgen

Ontvang een email zodra Giacoba een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis