I. Pelgrimsfietsreis Santiago (Groningen-Bordeaux) 1940 km

7 jun 2014 - 12 jul 2014

Zaterdag over een week stap ik op de fiets om van huis uit een pelgrimstocht tussen haakjes naar Santiago de Compostella te maken. Ik hoop dat je het leuk vindt mij te volgen.
De blog houd ik vooral voor mezelf bij en als anderen het leuk vinden om mee te lezen, des te leuker.
Anja en Jane begeleiden mij drie dagen tot bij Almere. We vertrekken zaterdag 7 juni om 9.00 uur en pakken dan in het Stadspark gelijk de Flevoroute op. LF 20. Een oude traditie herleeft. Vroeger gingen wij met zijn 3-en vaak fietsen met Pinksteren.

Ciao Greet

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Giacoba volgen

Ontvang een email zodra Giacoba een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis