Blankenberge-Middelburg

Nederland, Middelburg

DAG 103 # 61 km
Ferry Breskens-Vlissingen

Welkom in dit zonovergoten land! Niet te hard fietsen, want dan is het voorbij. Jullie zien er prima uit: vitaminen voor de Groningers

Geert 2014-09-18 10:55:43

Ik zie dat je bijna weer thuis bent. Gelukkig is het nu mooi weer in Nederland. Je had geen betere dag(en) kunnen nemen om in Nederland te fietsen. !Bienvenida a Holanda!

Marjan Molenkamp 2014-09-18 12:52:21

Jullie hebben wel mazzel met deze nazomer ! Welkom in Nederland Greet!

Agnes 2014-09-18 15:52:38

Inderdaad heerlijk om met dit weer in NL terug te komen! Bijna weer thuis.....zal even wennen zijn :O). We hebben vaak gelezen (ok, ik vaak een aantal uitgedraaide exemplaren achter elkaar onder het genot van een drankje onderuit op de bank) maar des te weinig gereageerd bedenk ik mij, gevolg van het niet lezen achter de pc. Maar er wel van genoten! Geniet nog van deze dagen en alvast Welkom Thuis!

Andrea 2014-09-18 22:45:43

Inderdaad, je bent weer in het land. Welkom thuis. maar ik vermoed dat je reis daarmee nog lang niet afgelopen is !