En dat is één

Nederland, Wormerveer

Eén met de natuur, omdat er allemaal beestjes op mij zaten vanmiddag.

Speciale dag mag wel op mijn blog 🤗 nu een keer van mijn PGB!

Eerst kwam mijn begeleidster mij ophalen om 10:30 uur. Iemand probeerde mijn kastje open te maken aan de buitenkant, dacht dat ze er al was, maar was zeker nog andere begeleiding.

De navigatie zei ook dat we over de dijk moesten langs het Noord-Holland pad, dus daar gingen we. Die een stuk korter is als je vanuit Barsingerhorn de woonplek naar Kolhorn loopt. Grapje.

We gingen zwemmen in mijn favoriete zwembad. 36 baantjes van 50 meter. In het begin kon ik nog niet zo goed tellen, ah, we waren 11:10 uur in het water zei ze en was heel chaos in mijn hoofd tot hoelaat ik wilde zwemmen haha. Ik zwom iedereen voorbij, omdat ik nog niet gefietst had en mijn begeleidster mocht op haar eigen tempo en soms aan de kant hangen van mij. Ik ging wel door. Ik ging heel snel. Precies 50 minuutjes over gedaan die 36 baantjes. Toen ik dat eenmaal door had en toen sprong ik weer uit het bad gingen we balletje overgooien hoppa naar het volgende bad die was wel drukker, maar had je wel kans op golfjes. Met mijn vader bleven we in rustige bad. Hier gingen we even spelen en na 7 minuutjes ja ik houd van de tijd ging ze zeggen hoelang nog. Mocht nog 5 minuten en ging ik nog 2 keer van de glijbaan af. De 2de ging weer veel sneller. Als laatste proberen te winnen met de waterspeeltuin. Ik dacht met duiken onder water aan die documentaire op Netflix heel lang onder water blijven die gingen wel 100 meter onder water op 1 adem en toen gingen we weer.

Ze vroeg of ze mij nog moest helpen een paar keer. Nou ik weet wel iets wat ik lastig vind. Dus toen kon ik het vragen. Ook over haar borstelen, maar nu is weer heel veel haar in de borstel wat ik heb weggedaan. Ik hoop dat het wel aangroeid.

Ben je nu afgemat? Vroeg mijn begeleidster onder de douche aan mij.

Nou nu moet ik wel even rusten, omdat ik net ook gefietst heb nog naar mijn ouders huis daar tekenen buiten en toen weer teruggefietst ben. Ik ben tegenwoordig graag buiten. Nog meer dan dat ik step altijd.

We waren precies weer om 13:00 uur terug zoals afgesproken. Hoe knap en in de auto heen en terug had ik de tijd om de hele week weer te bespreken en nu reden we wel in één keer goed papa, haha!
Maar papa rijdt zonder navigatie altijd.

Mijn mentor heeft het ook goed gedaan vandaag. Mijn situatie uitgelegd en nu mag ik kijken bij een permanent woonplekje speciaal voor autisme hier in de buurt bijna zelfde afstand naar mijn ouders als nu zodat ik nog lekker kan steppen en fietsen naar hun en mag er ook op de wachtlijst, maar eerst maar kijken, die hoorde ik vandaag.