Uniek uitje!

Nederland, Wormerveer

In Heerhugowaard is deze week en volgende week een 3d tekenfestival. Op 5 plekken in Heerhugowaard en Langedijk worden 3d tekeningen gemaakt op straat met verf doen ze dat. Vraag me af hoeveel krijtjes je dan nodig hebt om te maken haha.

Ik ben woensdag met mijn ouders heen geweest om de schets te bekijken die ze maakten en vandaag zaterdag met de Zorgsportschool het werk afgezien. Sommigen waren nog bezig en optredens erbij. Overal shirtjes van Art quake de organisatie eromheen. Ik wist niet hoe ik me moest houden, werd zo enthousiast!

Bij de tekening in Middenwaard gingen er allemaal scootmobielen op staan op de tekening oh even wachten tot ik op de foto kon. Rianne de kunstenaar was daar al klaar was al weg.
In de Broekerveiling winkelcentrum was Maureen nog bezig en ze herkende me nog van woensdag met mijn ouders. Daar waren ook optredens van mensen van Art quake die organisatie.
En in de Profijt winkel was Marianne ook nog bezig was beetje verlaten kwam net een andere jongen binnen ook volgens mij had hij ook een beperking. Weet niet zeker. Leek net zo.

Ik heb op alle drie mocht ik erop staan, maar dat vond ik zonde wilde eromheen lopen en nu mag misschien mijn foto op Instagram van de Zorgsportschool staan, omdat ik met hun heen ben geweest.

Ik ben blij!

Wat onwijs gaaf Eva!!!!

Renske 2022-05-21 14:53:47

Wauw wat knap werk maken de kunstenaars en dat in de korte tijd.

Nicky 2022-05-21 22:23:50

Leuk hè, Eva dat je het nu van schets tot 3D tekening hebt kunnen volgen. Ook Leuk dat je contact had met Maureen en ze je zaterdag nog herkende. Hopelijk durf je haar aankomende dinsdag je vraag te stellen, voor je 3D kubus die je zelf wilt tekenen.