2 keer warm eten net als in Lapland ;)

Nederland, Baarschot

Het voelde helemaal niet fijn on zonder planning wakker te worden. Ik wist helemaal niet waar ik aan toe was en hoelaat ik moest opstaan. Ze komen me wel helpen met opstarten maar dan lig ik te wachten, want ik wist niet hoelaat ze kwam. Geen planning had ik, want gisteravond kreeg begeleiding geen contact meer met me zeiden ze. Begeleiding zei dat iedereen niet lekker was dat ze allemaal gesprekjes had met ze.

We hebben vanochtend spelletje regenwormen gedaan met zn drietjes. Begeleiding maakte nu een planning voor mij schreef het op een briefje. Daarna gingen we om kwart voor 1 naar een restaurant om pannenkoeken te eten. Daar was ook een klauterbaan voor kinderen tot 10 jaar maar wij konden er ook in. Het had meerdere verdiepingen en was wel leuk. Ging snel klimmen overal door heen en overheen wel schoenen uit. Als laatst was daar de glijbaan naar beneden. Zelfs de deelnemer van meer dan 2 meter en schoenmaat 50 paste er net aan in. Dat was wel leuk.

Toen we terug waren na de pannenkoek eten en ik had chocomel erbij hadden we een half uurtje. Ik ging omkleden voor het zwemmen, want we wouden met zn zessen zwemmen op het bungalowpark. Alleen een zwembad zonder glijbaan of wat alleen een bad buiten. Dat vond ik leuk dat er mensen mee wilden zwemmen. Uiteindelijk zwommen we met zn de rest ging poolen of lag op bed.

Ik heb met een begeleidster een uur baantjes gezwommen. 75 baantjes. Een kilometer gezwommen.
En toen was het precies 16:00 uur ging ik eruit wat drinken en een koekje eten. Ja volgens me schema. Was perfect!
Lekker gezwommen heb nog wel spierpijn in me kuiten ervan. Ook onder water geweest. Eerst was het bad heeeel koud maar dat moest heel lang wennen. Dat duurde even en ik stootte me hoofd nog keihard tegen de rand van het zwembad met op me rug zwemmen.

Na het zwemmen gingen we in het winkeltje kijken op het park alleen had me geld niet mee en had ik rust tijd met Poro jaa heb hem mee dat lieve knuffeltje en had wat getekend in me schetsboekje beginnetje gemaakt met landkaart getekend.

Om half 7 in de avond gingen we naar een restaurant vlakbij het huisje. We aten hier een hamburger ja het is woensdag. Hamburger dag. En patatjes en ik had sla erbij. Dat eten in een restaurant duurt lang joh en gtst begon. Kon weer niet kijken. We gingen pas om half 9 weg.

En nu zijn we weer in het huisje en ben ik bang voor morgen weer een pretpark namelijk Toverland…

O ja, voor iemand die nooit zonder begeleiding me kamer uit gaat naar de woonkamer zei ik net ben even bezig ik kom zo naar beneden wow

Heee Eva!! Leuk om je verhaaltjes weer te lezen. 75 baantjes, je zult wel moe zijn haha! Spannende dag morgen weer, ik hoop dat je je niet te veel zorgen maakt en er een leuke dag van weet te maken. Erg leuke foto’s ook! Groetjes uit Florence, Italië van Nienke en mij 😄

Alex 2021-09-15 22:06:54

Wat fijn om te lezen dat je gister een leuke dag had, Eva. Vandaag Toverland wordt weer drukker en spannender voor je. Ik hoop dat het goed gaat verlopen en je er van kunt genieten. Veel plezier!

Marian 2021-09-16 06:46:03

Hi Eva, wat maak jij veel dingen mee en wat doe je het goed! Gelukkig is Poro er voor je om je gerust te stellen maar volgens mij doe je het zelf ook heel goed. Dat eten ziet er lekker uit, geniet nog maar lekker van je vakantie. Groetjes van Gerda.

Gerda van der Zande 2021-09-16 08:18:31

Leuke dag geweest. Een dag om van te genieten. Toverland is ook leuk hoor, niet zo vreselijk groot.

susan 2021-09-16 09:13:46

Wat knap van je dat je nog naar beneden bent gegaan. Hopelijk heb je vandaag in Toverland niet teveel last van die spierpijn in je kuiten tijdens het lopen. Ik wens je een leuke dag toe met wat meer rust en minder onzekerheid dan in de Efteling. Misschien wordt 2x op een dag warm eten in de vakantie wel een vast onderdeel van je komende vakanties 😉 Groetjes Kristel

Kristel 2021-09-16 09:46:37

Goedemorgen Eva Nu net weer je verslag gelezen. Tante Marion & ik zien het zo allemaal voor ons. Dat doe je heel goed! Gelukkig ging het gisteren wat beter met je! Hopelijk heb je vandaag ook weer plezier en rustige zekerheid. Heel veel liefs van ons lieve Eva.