Lang genoeg 🤗

Nederland, Wormerveer

Daar ben ik weer met mijn verjaardagsweek!

Vanochtend ging Mies de plek waar ik woon koekjes bakken. Het was niet te filmen, haha, ze hadden namelijk weer de ingrediënten niet die we moesten hebben vandaar dat ze gingen improviseren. Uiteindelijk heb ik maar een spel Uno gedaan met begeleiding waarbij de begeleiding 3x heeft gewonnen van mij. Die foto met de Uno kaartjes zal je wel denken waarom liet ik mijn kaarten zien? 😁

Vanmiddag ging ik wachten op Kristel, want wij gingen iets leuks doen nog voor mijn verjaardag. Om 15:00 uur gingen we naar het Tikibad in Wassenaar. Die had ik nog te goed en door Corona ging het niet door. Was het zo lastig om te gaan. Het was best een eindje rijden, maar voor mijn gevoel viel het reuze mee. Kort in de file, Kristel zei al waarom zetten ze daar een stoplicht neer op de snelweg 😉 tja.

En toen waren we bij het zwembad een foto maken van de ingang waar ik bij stond. We gingen zwemmen om 16:30 uur waren iets later door dat stoplicht en ik herkende het kruispunt nog in Wassenaar van vorige keer naar Duinrell het attractiepark toen ze mij ophaalde uit Eindhoven en het zo regende. Ja, ze heeft me op elk plekje al opgehaald zeiden we: Alkmaar kennismaken, Eindhoven attractiepark Duinrell, Wormerveer Jan Jans en de kinderen tentoonstelling. Ze is zelfs bij mijn ouders ook geweest, maar we wisten niet meer wat we toen gingen doen. Mijn ouders weten dat misschien nog wel.

We gingen nu zwemmen. In het begin was het geluid heel hard en veel prikkels dacht echt van hoe ga ik het hier redden. Begonnen rustig in de lazy river op je rug dobberen met de stroom mee en op je buik zwemmen met de stroom mee dat beviel wel, haha dat deed mij denken aan een foto die ik had gezien op internet en hebben bijna alle glijbanen gehad. De witte vonden we heftig. Die deden we maar 1x. Hij ging eerst rustig maar toen ging die versnellen heel snel en ik wist helemaal niet hoe die eindigde. Ik vond het fijn om te weten van te voren hoe de attracties gingen en dat kon je bij heel veel glijbanen niet zien. Kristel ging elke keer eerst voor ook bij de hele heftige haha en ik erachter aan!

Kristel ging zelfs van de groene glijbaan waar mijn vader ook een zere nek van kreeg de trechter met het kikkerbeeld in het midden. Ik liep mee de trap op, maar bedacht daar boven kan je niet terug dus ik ging weer naar beneden daar kijken. Ze was helemaal gedesoriënteerd door die glijbaan en zwom rondjes om er uit te komen.

Af en toen gingen we in het golfslagbad met mijn balletje overgooien en tegen de golfjes in zwemmen en ging ik onder de waterval rondjes lopen. Alles was ondiep behalve bij de pelicaanduik waar Kristel vanaf ging die was wel 3 meter diep zei ze. Ze ging zo als een raket het water in. Nee die sloeg ik even over, net als de glijbaan waarin je werd afgeschoten dat het plankje onder je voeten wegschoof.

En ik heb een héle goeie conditie zeg. We moesten nogal wat trappen op elke keer en met de twee zitsband de trap op. Ik ben geen één keer buiten adem geweest toen we omhoog liepen. Zo lekker.

Aan het einde had ik weer eens de smaak te pakken en ging ik 3x achter elkaar van de cannonball af. Ik wist precies hoe ik er vanaf ging eerst liggend en aan einde omhoog komen waarbij ik bij een andere glijbaan toen mijn hoofd stootte en nu vielen de geluiden wel mee. Het was niet zo druk gelukkig. Konden overal meteen bijna aan de beurt. Toen was ik er een beetje aan gewend denk ik. Door de afleiding.

Om 18:33 uur gingen we weer omkleden. Ik moest zo nodig plassen elke keer van al dat water en we zaten ook in het bubbelbad zo warm.

Als avondeten gingen we naar de Mc Donalds in Oegstgeest waar ook een woonplekje voor mij is en waar mijn begeleiding vandaan komt. Hier had ik een Mc Chickenburger zo lekker met Mc Donalds friet en een vanille milkshake heel lekker en als toetje een M&M Mc Flurry.

Ik kreeg na het Tikibad een klein sourvernirtje Bobby de kikker. Eigenlijk heet hij Rick. Die wilde ik heel graag hebben als aandenken zo leuk en mocht dat van Kristel.

Om ongeveer 21:00 uur waren we weer bij mijn huisje en ook zij hielp mij nog even met mijn handdoek ophangen en mijn bikini uitspoelen.

Dank je wel 😁

Ik heb nog met begeleiding mijn verjaardagskaartjes open gemaakt. Heel veel. Van mijn familie en nog heeeeeeel veel energie over hahahaha omdat ik van zwemmen blij wordt en energie krijg!

De titel zegt het al. Het was lang genoeg het zwemmen. Met de glijbanen.

Ik vond het weer gezellig met je Eva. Leuk om je blog te lezen. Ik vond het erg knap van je hoe je vandaag van al die glijbanen af ging, vaak zonder te weten hoe ze liepen, hoe hard ze gingen of waar ze zouden eindigen. Ik hoop dat je vannacht niet je bed uit stuitert van al die energie die je ervan hebt gekregen 😉 Groetjes Kristel

Kristel 2023-03-16 22:52:52

Ik wilde elke keer naar beneden via de cannonball glijbaan en niet via de trap haha

eva.van.huis 2023-03-16 23:48:02

Wat leuk om te lezen Eva. Wat een belevenis weer Ik word heel vrolijk van jouw blije blog.

Kees Rood 2023-03-17 07:38:20

Wat heb je je verjaardags week goed bedacht,Eva. Zo fijn dat het gister ook zo’n leuke dag was in Duinrell met Kristel. Spannend al die glijbanen. En als herinnering nog ‘n leuk souveniertje toe, fijn hoor.

Marian Rood 2023-03-17 13:43:36

Alsnog van harte gefeliciteerd Eva! Dat ziet eruit als een hele leuke en gezellige dag!! :D