Terug naar huis

Nederland, Wormerveer

Ik moest vandaag weer om acht uur opstaan in de ochtend. Begeleiding kwam me roepen en om half negen ontbijten met de hele groep. De tafel was al gedekt toen ik beneden kwam. Na het broodje eten en tas inpakken en bed afhalen hoefde ik niet zelf te doen gelukkig. Ik zat al van hoe moet dat nou weer. Na dat liepen we nog naar het winkeltje waar ik 2 kaartjes kocht om te versturen vandaag. Wilde ik toch nog wel heel graag. Onze tassen waren weer ingepakt en deed de begeleiding in de auto. Ik vond nog een muntje van 2 euro in het gras die ik mocht houden van de begeleiding.

Om kwart voor tien verlieten we het huisje. Of hoe begeleiding het opschreef: 1/4de voor 10. Nog nooit van gehoord.
De reis ging voorspoedig zei begeleiding en we kwamen om elf uur in de ochtend aan bij de opstapplaats waar onze ouders op ons wachtten. Dat vond ik heel spannend. Ik had in de ochtend voor vertrek al een pilletje moeten nemen voelde ik. Nog even een brievenbus zoeken op de terugweg en toen reden we naar mijn huis waar we om half 1 aankwamen.

De vakantie is weer voorbij en nu kan ik me bezig houden met mijn schetsboekje over de vakantie en als die klaar is nadenken over mijn volgende vakantie. Daar kon ik al niet mee wachten.

Einde. Tot de volgende keer!

Lieve Eva Welkom weer thuis! Dankjewel voor je verslagen en de mooie foto's! Misschien nu maar een beetje uitrusten van alle inspanningen van je vakantie week? Veel liefs van ons xx de tantes

Tante Angela 2021-09-17 17:06:29

Fijn dat je je alweer verheugd op je volgende vakantie. Ik ga je verslagen ook dan zeker weer lezen. Maar nu eerst even lekker thuis! Tot jou volgende vakantie!

Linda Rood 2021-09-17 19:29:49

Ik ga je verhaaltjes missen, Eva, het was leuk om ze te lezen. Succes met je fotoboek, dat wordt vast weer heel mooi. Daarna weer door met de voorbereidingen van je volgende vakantie 👍🏻🙂