Op deze zonnige zondag

Nederland, Wormerveer

Met de woonplek ging ik vandaag naar de Keukenhof. We waren met zijn twaalven en gingen met 3 auto’s. Met deze begeleiding moeten wij als cliënt vaak de weg wijzen, want de begeleiding weet nooit waar het is, maar dat was niet zo vandaag. Wij konden namelijk niet autorijden. We gingen naar de Keukenhof. Kalmeringspilletje genomen na het steppen vanochtend. Een wielrenner. En er waren veeel wielrenners op het fietspad stak zijn duim weer op naar mij tijdens steppen. Ik deed gistermiddag 13 km en vanochtend 13 km. Dan had ik dit weekend gewoon 26 km gedaan. Ja wat moest ik nou in dat uur doen toen ik terug was ja rusten ik wist het niet. Maakte raar grapje tegen begeleiding dus met steppen aldoor afvragen hoe maak ik het goed.

Om half 1 vertrokken we naar Lisse en ik mocht mijn broodje opeten in de auto. We stonden in de file ook nog ja wie gaat er nou vandaag ook naar de Keukenhof net als half Duitsland. Veel buitenlanders. Ze had geen muziek aan in de auto anders zei ze dan komen we al overprikkeld aan. Nou 1 auto was via Sassenheim gereden die waren verkeerd dus gingen zonder hun naar binnen alvast kijken. Het was zooo druk meer mensen dan bloemen. Het Willem Alexander plein was binnen en veelste druk daar gingen we snel weer door naar buiten. Ze gingen de andere mensen zoeken. Die waren na de ingang meteen linksaf gegaan naar een restaurant om te roken tja. Dat wisten wij ook niet. Niemand had bereik in de Keukenhof.

We hebben heel veel bloemen gezien en foto’s gemaakt en door het doolhof stiekem foto’s nemen boven de haag om te zien welke kant we op moesten deed ik haha. Slim he.

Rook lekker met warme stroopwafels en bekertjes aardbei. Ik denk dat je er wel de hele dag kan blijven. Ik had mijn drinken van 15:20 uur en 16:00 uur en naar de wc geweest met begeleiding. Zelfs de kraan wist ik niet hoe dat moest. Ik liep helemaal bij met fruit eten in de auto maar. Zag mooie hoed in het winkeltje maar stond geen prijs bij en wat heb ik aan een hoed draag nooit een hoed en voor die andere tulpjes te kopen had begeleiding nodig misschien maar vond lastig om te vragen denk ik. Ik kon het niet zelf regelen allemaal. Welke je dan moet hebben. Toen miste ik mijn ouders wel die zouden het uitleggen hoeveel water je ze dan moet geven. Of dat de goede zijn.

De tijd ging echt snel. We zouden niet meer redden om 17:00 uur terug te zijn. Ze gingen patat bestellen maar ik had mijn eigen eten gemaakt weer. Moest even bijkomen op mijn kamer.

Met de mooie foto’s die ik heb gemaakt ga ik ze natekenen en kaartjes van maken proberen. Dat is mijn projectje nu alleen gerbera’s zijn wel heel moeilijk zoveel bloemblaadjes dan raak ik mijn concentratie kwijt. De tulp werd mooier. Dus misschien doe ik nog iets aan de gerbera’s.
In ieder geval heeel veel om na te tekenen woow pfff zoveel.