Hot with a shower

Duitsland, Rösrath

Er valt vandaag weinig te vertellen. We worden om 7.30 wakker en maken ons klaar om nog een beetje verder te rijden. In de wereldgids voor naturisme had ik een domein ontdekt in de buurt van Keulen. Ideaal om nog twee daagjes te genieten van de zon en de rust. Maar eerst nog even stoppen bij het eerste grootwarenhuis om nog wat voorraad in te slaan, want ik ken die domeinen ondertussen zo'n beetje. Heerlijk qua rust en natuur, maar weinig te eten. Ondertussen ook maar even de tank volgieten. En dat was goed. We werden door mss GPS door de bergen gestuurd, wat toch wel wat extra verbruik betekent. Maar wel een mooi ritje. We passeren de Moezel en komen om 11.30 aan op het domein. Een vriendelijke meneer heet ons welkom en toont ons onze plaats. Ideaal. Rustig en dicht bij de spiksplinternieuwe wc en douche. Iedereen die passeert (en dat zijn er niet veel, het is hier zeer kalm) is supervriendelijk. Dat is toch een verschil met gewone campings zunne... Toch zeker in Duitsland. We installeren ons en dommelen beide even in. Dan maar eens het zwembad uittesten. Lekker water, maar de zon gaat achter de wolken. Ze komt nog weer terug, maar om 19.30 krijgen we een onweer op ons dak. Ondertussen was er ook al een roodborstje op bezoek geweest op onze stoel en zien we een prachtig eekhoorntje in de boom naast ons klimmen). Maar wat het onweer betreft... ook goed. Zo is het weer lekker fris om te slapen vannacht. Adriaan heeft zich beziggehouden met zijn WiFi stokje, maar helaas. Deze keer lukte het niet. Morgen nog een laatste dagje niksen en dan donderdag 300 km huiswaarts. Xxx

Geniet nog maar even van jullie laatste dagen. Veel plezier en een goede terug reis! XXX