Het ommetoertje

Frankrijk, Myans

Vanmorgen om 7 u opgestaan om zeker op tijd bij de garage te zijn. De man keek even naar wat we achter ons hangen hadden en zei al heel snel dat hij DAAR zijn handen van af hield. Ok... Ik vroeg hem of hij enig idee had waar we dan wel terecht konden? Op de route de Lyon in macon waren er wel veel garages en moto garages. Dus wij naar daar. Was toch maar 15 km. Eerste garage... Daar hou ik mijn handen vanaf. 2de een moto garage. 'nee dat doen wij niet, maar mijn vriend beetje verder heeft een Suzuki moto garage en quads.' Dat was een heel sympathieke kerel en WOU ons wel helpen, maar hij had echt geen tijd. Ik vroeg of hij WiFi had, zodat we een sigma garage konden googelen, toen mochten we zijn computer gebruiken. Ik vond er eentje die 70 km daar vandaan was. Hij heeft nog voor ons gebeld en die man wou ons wel tussen nemen. Dus wij naar daar. Ondertussen was het 11 u. We mochten hem om 17 u ophalen. Dus dan maar een stadje gaan bezoeken. Om 14 u kreeg ik telefoon dat we hem mochten ophalen. Bleek dat de remstang geplooid was en de gaskabel te dun, waardoor die bleef hangen. Dus 91 euries armer, maar wel content dat het euvel opgelost zal zijn. Even checken hoever we nog van de volgende voorziene stop waren en dat bleek nog haalbaar. Dus toch maar doorgereden. We staan nu bij een wijnboer met prachtig uitzicht... Mocht het niet constant zo zijn dat we een bui op ons dak krijgen 😥. Ik hoop echt dat we ons deel nu gehad hebben en enkel nog zon, warmte en geen verdere toestanden mogen meemaken. Wordt vervolgd... Xxx

Leuk hé ....vakantie. Betere dagen , en geniet er van.