Off road day

Italië, Sassello

Vanmorgen same old... Wakker worden, de broodjes gehaald, ontbeten, en dan de vraag 'waar gaan we vandaag heen?'. Laat ons het andere baantje eens nemen naar urbe. Zo gezegd, zo gedaan. Door de bergen omhoog, met mooie landschappen. Urbe bleek een heel klein typisch Italiaans bergdorpje. 2 kerkjes, 1 slager, een dorpspleintje en een terrasje. Meer hadden we niet nodig. Een frisse cola (de 4 zat nog niet in de klok, dus nog geen pintje tijd) tussen de locals, beetje proberen babbelen met de buurman op het terras en dan weer verder. We kwamen een klein weggetje tegen... Een uitdaging voor Adriaan natuurlijk. Het bracht ons naar een kapelletje en 2 huizen. End of the road. Terug en weer verder. Oooh, een ander baantje... Een mountainbike parcours. Wat zij kunnen, dat kan ik met de buggy ook 😕. Door het bos vol met vlinders en weer terug, want ook dat pad ging nergens heen. Om 14 u terug op de camping. Jeuj! Er zit een 4 in de klok 😁😛🍻. Bloedheet, weinig wind. Ben heel benieuwd naar de menu vanavond. De mensen vd camping koken iedere avond en je kan mee eten. Gisteren mijn lijstje doorgeven van wat voor mij verboden is, dus Enrico ging wel iets in elkaar flanselen,daar rekening mee houdend... Ik hoop op iets lekkers. Xxx