Geen rust maar mooi ritje

Frankrijk, Cheissoux

Toen ik van de bakker terugkwam op onze plek, had Adriaan de buggy reeds ontmanteld, klaar voor gebruik. Er was dus geen ontkomen aan, we zouden een ritje gaan maken. Ondertussen konden we ook nog wat boodschappen doen om de komende 3 dagen te overbruggen. Het was toch een beetje bewolkt, dus wij op weg. Niet via de hoofdweg naar het middeleeuwse dorpje maar via een weggetje langs de rivier. We hebben mooie plekjes gezien, een vervallen stationnetje,... In het dorpje een terrasje gedaan, beetje rondgewandeld en dan naar de carrefour. Bier, wijn, en beetje eten... Het paste allemaal in de buggy πŸ»πŸ˜›πŸ˜. Ook op de terugweg namen we niet de hoofdweg. Nu terug op onze plek. De zon schijnt weer volop. Heb al eens gekeken waar we morgen naartoe gaan. Een Amerikaanse ranch (in Frankrijk) met France passion. Morgenvroeg nog even een lekkere douche nemen, want het kan zijn dat we tot thuis geen camping meer doen, en aangezien de boiler niet werkt, kunnen we ook in de mobilhome niet douchen. Jens ruikt ons wel thuiskomen dan πŸ˜›πŸ˜ˆπŸ˜‡. Maar eerst maar eens gaan afrekenen, dit verhaal opladen aan het WiFi punt, en dan nog wat relaxen, aperitieven, kokkerellen en monopoly spelen. Ik ben aan de winnende hand sinds gisteren 😁. Liefs!