Met de kippen op stok?

Frankrijk, Sainte Marie au bosc

Onze laatste overnachtingsplaats 😥. Het werd er weer eentje uit de france passion (een SUPERBOEK vind ik dat). Gisteren besloten we een plekje in normandie te zoeken, aan zee. Niet zo ver van Le havre vonden we er eentje. Een boerderij (vooral kippen). We hebben ons geïnstalleerd, goeiedag gezegd aan mevrouw de boerin en alvast een gebraden kippetje besteld voor vanavond 😱. Dan gauw de buggy afgekoppeld, want het zonnetje scheen en we wilden de zee zien. Na een kort ritje (3 km) moesten we parkeren want er mochten geen gemotoriseerde voertuigen het pad naar zee nemen. We hebben bijna nog even ver moeten wandelen door het bos, vooraleer we het strand bereikten. Adriaan vond het vervloekt leuk (hihihi)... NOT! maar de kust in normandie is toch echt wel mooi zunne! Na een half uurtje werd het te fris, dus dan maar het hele eind terug. Nu eindelijk tijd voor het pintje en het hapje. Straks eens kijken of mevrouw de boerin ook lekkere confituur te koop heeft. Ondertussen heeft Adriaan gekeken hoe lang we morgen nog moeten bollen om thuis te komen, dat valt nog even tegen... Nog minstens 5u rijden (380 km), maar we zijn bijna thuis 😥. Hopelijk beetje mooi weer de komende weken, want nu is het ondertussen lichtjes aan het regenen en dat vind ik niet leuk en zijn we ook niet meer gewend. Xxx